Czynnik chłodzący:R134a Olej do sprężarki:PAG 46 Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym Ograniczenia producenta: Sanden ID kompresora: SD7V16 Ilość żeber: 6 śr. koła pasowego [mm]: 119 ID głowicy cylindra (sprężarka): VTA Napięcie znamionowe: 12Pojemności układu -
https://compressor.bhs-content.com/fillingquantities WAżNE : WEDżUG INSTRUKCJI MONTAżU Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta zastąpiony przez 8FK 351 127-491
Informacje
N-ry oe
Zamienniki
Zastosowanie w autach
Zapytaj o produkt
Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-161 HELLA
Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-161 HELLA w samochodach:
Kompresor klimatyzacji
Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.
Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.
Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.