Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) (2017.05-???) 612km » 8FK 351 134-141 behr hella service
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E T-model (s213) Amg E 63 S 4-matic+ (213.289) (2017.05-???) 612km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-141 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 134-141 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 134-141
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-141
8FK 351 134-141

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 134-141

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:TRS90
Ilość żeber:4
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:111
Rodzaj połączenia:Top/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):S90F
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-141 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
HONDA      38 800 P28 A021 M2
HONDA      38 800 PLA E000 M2
HONDA      38 800 PLA E020 M2
HONDA      38 800 PLA E021 M2
HONDA      38 80Z P2R A01 0M2
HONDA      38800P28A021M2
HONDA      38800PLAE000M2
HONDA      38800PLAE020M2
HONDA      38800PLAE021M2
HONDA      3880ZP2RA010M2

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-141 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.