Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 134-261 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-261 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 134-261 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 134-261
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-261
8FK 351 134-261
behr hella 8FK 351 134-261 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-261 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-261 behr hella
 

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 134-261

Ograniczenia producenta:Delphi/Harrison
ID kompresora:CVC6
Ilość żeber:5
Część nowa:
dla numeru OE:1854111
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:109
Rodzaj połączenia:Top/PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-261 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
OPEL      18 54 111
OPEL      18 54 185
OPEL      18 54 533
OPEL      1854111
OPEL      68 54 024
OPEL      68 54 119
OPEL      6854024
VAUXHALL      09165714
VAUXHALL      13297440
VAUXHALL      93168631
VAUXHALL      93196864
VAUXHALL      R1580022

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-261 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.