Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 3700K316 van wezel

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 3700K316 VAN WEZEL

3700K316 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
 

    Ocena:
numer części:

3700K316

producent:

VAN WEZEL

ID kompresora CVC
Ø koła pasowego [mm] 109
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Dolot - Ø [mm] 17,4
Wylot - Ø [mm] 11,6
Ilość oleju [ml] 150
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 150
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 5
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Wysokość 1 [mm] 121
Litera rozpoznawcza NX
Rodzaj mocowania Mocowanie 3-punktowe
Kształt obudowy wtyczki owalny
częściowo napełniony 
Jakość IR PLUS
nr EAN 5410909292133

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 3700K316 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, MERIVA A, TIGRA, ZAFIRA A 1.4-2.0 02.98-
numery OEM:
OPEL      09165714
OPEL      13205197
OPEL      13297440
OPEL      1854111
OPEL      1854111-09165714
OPEL      1854123
OPEL      1854123-24432392
OPEL      1854533
OPEL      24432392
OPEL      2446415
OPEL      24464151
OPEL      6854010
OPEL      6854010-24464151
OPEL      6854024
OPEL      6854024-93176855
OPEL      6854080
OPEL      6854080-13205197
OPEL      93168631
OPEL      93176855
OPEL      93176877
OPEL      93196864

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 3700K316 VAN WEZEL w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 3700K316zobacz instrukcję montażu 3700K316

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.