Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 3.7 quattro (1999.03-2005.01) 260km » 8FK 351 176-501 behr hella service
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 3.7 Quattro (1999.03-2005.01) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 176-501 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 176-501 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 176-501
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 176-501
8FK 351 176-501
behr hella 8FK 351 176-501 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 176-501 behr hella
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 176-501 behr hella
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 176-501 behr hella
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 176-501 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 176-501

Ograniczenia producenta:Denso
ID kompresora:7SBU16C
Ilość żeber:5
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:110
Rodzaj połączenia:w/o
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 176-501 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
BMW      6 904 014
BMW      6 904 015
BMW      6 904 018
BMW      6 910 458
BMW      6 910 459
BMW      6 910 460
BMW      6 911 340
BMW      6 911 341
BMW      6 911 342
BMW      6 914 370
BMW      6 914 371
BMW      64 52 6 904 014
BMW      64 52 6 904 015
BMW      64 52 6 904 018
BMW      64 52 6 910 458
BMW      64 52 6 910 459
BMW      64 52 6 910 460
BMW      64 52 6 911 340
BMW      64 52 6 911 341
BMW      64 52 6 911 342
BMW      64 52 6 914 370
BMW      64 52 6 914 371
BMW      64 52 8 362 414
BMW      64 52 8 363 485
BMW      64 52 8 377 241
BMW      64 52 8 377 244
BMW      64 52 8 377 744
BMW      64 52 8 379 924
BMW      64 52 8 381 233
BMW      64 52 8 385 919
BMW      64 52 8 385 921
BMW      64 52 8 385 922
BMW      64 52 8 386 451
BMW      64526904014
BMW      64526904015
BMW      64526904018
BMW      64526910458
BMW      64526910459
BMW      64526910460
BMW      64526911340
BMW      64526911341
BMW      64526911342
BMW      64526914370
BMW      64526914371
BMW      64528362414
BMW      64528363485
BMW      64528377241
BMW      64528377244
BMW      64528377744
BMW      64528379924
BMW      64528381233
BMW      64528385919
BMW      64528385921
BMW      64528385922
BMW      64528386451
BMW      6904014
BMW      6904015
BMW      6904018
BMW      6910458
BMW      6910459
BMW      6910460
BMW      6911340
BMW      6911341
BMW      6911342
BMW      6914370
BMW      6914371
BMW      8 362 414
BMW      8 363 485
BMW      8 377 241
BMW      8 377 244
BMW      8 377 744
BMW      8 379 924
BMW      8 381 233
BMW      8 385 919
BMW      8 385 921
BMW      8 385 922
BMW      8 386 451
BMW      8362414
BMW      8363485
BMW      8377241
BMW      8377244
BMW      8377744
BMW      8379924
BMW      8381233
BMW      8385919
BMW      8385921
BMW      8385922
BMW      8386451
STANDARD      57435
STANDARD      58435

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 176-501 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.