Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Seat IBIZA IV ST (6J8, 6P8) 1.0 TSI (2015.05-2016.07) 110km » 8FK 351 273-371 behr hella service
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Iv St (6j8, 6p8) 1.0 Tsi (2015.05-2016.07) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 273-371 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 273-371 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 273-371
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 273-371
8FK 351 273-371
behr hella 8FK 351 273-371 Kompresor, klimatyzacja

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 273-371

Ograniczenia producenta:Delphi/Harrison
ID kompresora:V5
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 150
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:131
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Artykuł wychodzący

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 273-371 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
CHEVROLET      96442920
CHEVROLET      96484932
CHEVROLET      96539388
CHEVROLET      96992888
DAEWOO      96442920
DAEWOO      96484932
DAEWOO      96539388
DAEWOO      96992888

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 273-371 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.