Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89221 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89221 NISSENS

89221 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89221
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89221
89221
nissens 89221 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89221 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89221 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89221 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89221 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89221 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89221 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89221 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89221 nissens
764.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89221

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DELPHI-HARRISON
Liczba rowków 6
ID kompresora V5
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 220
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 151
Ø koła pasowego [mm] 119
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 150
nr EAN 5707286354937

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89221 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, LACETTI, NUBIRA, DAEWOO LACETTI, LEGANZA, NUBIRA 1.4-2.0 05.97-

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89221 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89221 producenta NISSENS

DAEWOO

715399, 95908335, 95954670, 95954672, 95966792, 96442920, 96484932, 96804280, 96813346, 96992772, 96992789

numery OEM:
GMC      715399
GMC      95908335
GMC      95954670
GMC      95954672
GMC      95966792
GMC      96442920
GMC      96484932
GMC      96804280
GMC      96813346
GMC      96992772
GMC      96992789
DAEWOO      715399
DAEWOO      95908335
DAEWOO      95954670
DAEWOO      95954672
DAEWOO      95966792
DAEWOO      96442920
DAEWOO      96484932
DAEWOO      96804280
DAEWOO      96813346
DAEWOO      96992772
DAEWOO      96992789
PONTIAC      715399
PONTIAC      95908335
PONTIAC      95954670
PONTIAC      95954672
PONTIAC      95966792
PONTIAC      96442920
PONTIAC      96484932
PONTIAC      96804280
PONTIAC      96813346
PONTIAC      96992772
PONTIAC      96992789

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89221 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89221 NISSENS:

Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.