Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 316-071 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-071 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 316-071 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 316-071
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-071
8FK 351 316-071
behr hella 8FK 351 316-071 Kompresor, klimatyzacja

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 316-071

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD7V16
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:119
Rodzaj połączenia:PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):VRF / VRD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-071 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
FORD      1 341 233
FORD      1 355 809
FORD      1 438 877
FORD      1 439 594
FORD      1 465 439
FORD      12 14 1 438 877
FORD      12141438877
FORD      1341233
FORD      1355809
FORD      1438877
FORD      1439594
FORD      1465439
FORD      3M5H 19 D62 9SB
FORD      3M5H 19D629GD
FORD      3M5H19D629GD
FORD      3M5H19D629KE
FORD      3M5H19D629KF
FORD      3M5H19D629SA
FORD      3M5H19D629SB
FORD      3M5H19D629TA
MAZDA      BP8F-61-450B
MAZDA      BP8F61450B
VOLVO      3 600 027 1
VOLVO      36000271
VOLVO      8 603 392
VOLVO      8 603 685

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-071 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.