Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 322-181 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-181 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 322-181 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 322-181
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-181
8FK 351 322-181
behr hella 8FK 351 322-181 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-181 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 322-181

Ograniczenia producenta:Valeo
ID kompresora:DCS-17EC
Ilość żeber:5
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:114
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-181 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
VOLVO      3 078 044 3
VOLVO      3 125 051 9
VOLVO      3 129 113 5
VOLVO      3 130 583 3
VOLVO      3 600 023 1
VOLVO      3 600 033 1
VOLVO      3 600 045 6
VOLVO      3 600 137 3
VOLVO      3 600 211 3
VOLVO      3 600 242 5
VOLVO      3 600 274 7
VOLVO      30676562
VOLVO      30780443
VOLVO      30780459
VOLVO      31250519
VOLVO      31291135
VOLVO      31305833
VOLVO      36000231
VOLVO      36000331
VOLVO      36000456
VOLVO      36001373
VOLVO      36002425
VOLVO      36002747
VOLVO      36002934
VOLVO      36011309

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-181 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.