Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP692 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP692 LUCAS ELECTRICAL

ACP692 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

ACP692

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:972
śr. koła pasowego [mm]:110
Ilość żeber:6
Ilość oleju [ml]:150
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP692 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP692 12V VOLVO

Kompresor, klimatyzacja ACP692 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP692 producenta LUCAS ELECTRICAL

VOLVO

30630921, 30750459, 30780043, 30780443, 31250519, 31291135, 31305833, 31366155, 36000231, 36000331, 36000456, 36001373, 36002425, 36002747, P30630921

FORD

1496531, 6G9N19D623EB, 6G9N19D623EE, 6G9N19D623EF

numery OEM:
FORD      1496531
FORD      6G9N-19D623-EB
FORD      6G9N-19D623-EE
FORD      6G9N-19D623-EF
VOLVO      30630921
VOLVO      30750459
VOLVO      30780043
VOLVO      30780443
VOLVO      31250519
VOLVO      31291135
VOLVO      31305833
VOLVO      31366155
VOLVO      36000231
VOLVO      36000331
VOLVO      36000456
VOLVO      36001373
VOLVO      36002425
VOLVO      36002747
VOLVO      P30630921

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP692 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.