Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 322-421 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-421 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 322-421 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 322-421
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-421
8FK 351 322-421
behr hella 8FK 351 322-421 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-421 behr hella
 

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 322-421

Ograniczenia producenta:Denso/Valeo
ID kompresora:7SEU17 / DCS-17
Ilość żeber:7
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:125
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-421 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 230 62 11
MERCEDES-BENZ      000 230 97 11
MERCEDES-BENZ      0002306211
MERCEDES-BENZ      0002309711
MERCEDES-BENZ      001 230 45 11
MERCEDES-BENZ      001 230 55 11
MERCEDES-BENZ      0012304511
MERCEDES-BENZ      0012305511
MERCEDES-BENZ      002 230 30 11
MERCEDES-BENZ      002 230 33 11
MERCEDES-BENZ      002 230 49 11
MERCEDES-BENZ      0022303011
MERCEDES-BENZ      0022303311
MERCEDES-BENZ      0022304911
MERCEDES-BENZ      A 000 230 62 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 97 11
MERCEDES-BENZ      A 001 230 45 11
MERCEDES-BENZ      A 001 230 55 11
MERCEDES-BENZ      A 002 230 30 11
MERCEDES-BENZ      A 002 230 33 11
MERCEDES-BENZ      A 002 230 49 11
MERCEDES-BENZ      A0002306211
MERCEDES-BENZ      A0002309711
MERCEDES-BENZ      A0012304511
MERCEDES-BENZ      A0012305511
MERCEDES-BENZ      A0022303011
MERCEDES-BENZ      A0022303311
MERCEDES-BENZ      A0022304911

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-421 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.