Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 334-181 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-181 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 334-181 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 334-181
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-181
8FK 351 334-181
behr hella 8FK 351 334-181 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-181 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 334-181

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD7V16
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:125
Rodzaj połączenia:PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):VPN / VPG
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-181 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
RENAULT      60 01 548 723
RENAULT      60 01 549 991
RENAULT      82 00 117 767
RENAULT      82 00 526 884
RENAULT      82 00 603 434
RENAULT      82 00 781 487
RENAULT      82 00 781 489
RENAULT      82 00 802 608
RENAULT      82 00 802 609
RENAULT      82 00 866 440
RENAULT      82 00 866 441
RENAULT      8200117767
RENAULT      8200603434
RENAULT      8200802608
RENAULT      8200802609
RENAULT      8200866440
RENAULT      8200866441
RENAULT      92 60 000 97R
RENAULT      92 60 062 29R
DACIA      82 00 117 767
DACIA      82 00 526 884
DACIA      82 00 603 434
DACIA      82 00 781 489
DACIA      82 00 802 609
DACIA      82 00 866 440
DACIA      82 00 866 441
DACIA      8200117767
DACIA      8200603434
DACIA      8200802609
DACIA      92 60 000 97R
DACIA      92 60 062 29R

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-181 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.