Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 334-681 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-681 HELLA

8FK 351 334-681 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 334-681
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-681
8FK 351 334-681
hella 8FK 351 334-681 Kompresor, klimatyzacja

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 334-681

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Sanden
ID kompresora SD7V16
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 125
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka) VPN / VPG
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621447793

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-681 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 72440487/8FK351334681
numery OEM:
RENAULT      60 01 548 723
RENAULT      60 01 549 710
RENAULT      60 01 549 991
RENAULT      82 00 117 767
RENAULT      82 00 526 884
RENAULT      82 00 537 190
RENAULT      82 00 603 434
RENAULT      82 00 781 487
RENAULT      82 00 781 489
RENAULT      82 00 802 608
RENAULT      82 00 802 609
RENAULT      82 00 866 440
RENAULT      82 00 866 441
RENAULT      92 60 000 97R
RENAULT      92 60 062 29R
DACIA      60 01 548 723
DACIA      60 01 549 710
DACIA      60 01 549 991
DACIA      82 00 117 767
DACIA      82 00 526 884
DACIA      82 00 537 190
DACIA      82 00 603 434
DACIA      82 00 781 487
DACIA      82 00 781 489
DACIA      82 00 802 608
DACIA      82 00 802 609
DACIA      82 00 866 440
DACIA      82 00 866 441
DACIA      92 60 000 97R
DACIA      92 60 062 29R

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-681 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.