Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Saab 9-5 (YS3G) 2.0 TTiD XWD (2010.05-2012.01) 190km » 185-633 bosal international n.v.
wybrany samochód: 
Saab 9-5 (ys3g) 2.0 Ttid Xwd (2010.05-2012.01) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik końcowy 185-633 BOSAL INTERNATIONAL N.V.

185-633 Tłumik końcowy BOSAL INTERNATIONAL N.V.

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
4/5 (5 ocen)
numer części:

185-633

Status produktu: Artykuł wychodzący
zastąpiony przez 185-601
nr EAN3351641856332

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik końcowy 185-633 BOSAL INTERNATIONAL N.V.

Tłumik układu wydechowego tył
numery OEM:
OPEL      13183206
OPEL      24422903
OPEL      24422990
OPEL      5852075
OPEL      5852095
OPEL      5852154
OPEL      5852412
OPEL      5852486
OPEL      5854560
VAUXHALL      13183206
VAUXHALL      13190144
VAUXHALL      24422903
VAUXHALL      24422990
VAUXHALL      24451301
VAUXHALL      5852075
VAUXHALL      5852095
VAUXHALL      5852486
VAUXHALL      90581547

Zastosowanie Tłumik końcowy 185-633 BOSAL INTERNATIONAL N.V. w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik końcowy 185-633 BOSAL INTERNATIONAL N.V.:

Paweł, Warszawa
2021-05-25
 5/5
Pasuje idealnie, dobra jakość, pracuje głośniej niż oryginał - nie wiem czy tak ma być, czy jest to może jakaś drobna wada
Paweł, Warszawa
2024-10-18
 2/5
Wytrzymał 3 lata, oderwał się kawałek rury na spawie fabrycznym od strony tłumika środkowego
Roland, Konin
2022-06-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2024-10-18
 1/5
Wytrzymał 2 lata i zaczęły być przedmuchy na spawie fabrycznym mocującym dłuższą rurę
Paweł, Warszawa
2021-05-25
 5/5
Pasuje idealnie, dobra jakość

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Bosal to producent części układu wydechowego takich jak tłumiki, rury wydechowe, katalizatory, filtry DPF oraz części montażowe układu wydechowego jak wieszaki, uszczelki i obejmy.

Produkcja części Bosal pokrywa znaczny segment rynku części samiennych w zakresie dostarczania elementów układu wydechowego dla większości znanym modeli samochodów osobowych i dostawczych.

Bosal posiada przedstawicielstwo w Polsce co czyni kontakt w sprawach technicznych łatwiejszy niż innych producentów układów wydechowych.