Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 72377 walker

Tłumik 72377 WALKER

72377 Tłumik WALKER
walker 72377
Tłumik 72377
72377
walker 72377 Tłumik
Tłumik 72377 walker
Tłumik 72377 walker
Tłumik 72377 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

72377

producent:

WALKER

Długość [mm] 920
Ciężar [kg] 6,810
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490723772

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 72377 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 920mm) pasuje do: OPEL ZAFIRA A 1.8-2.2D 04.99-06.05
numery OEM:
OPEL      13183204
OPEL      13183205
OPEL      13183206
OPEL      13186206
OPEL      13190144
OPEL      24422990
OPEL      24423013
OPEL      24424773
OPEL      24432903
OPEL      24435773
OPEL      5852074
OPEL      5852075
OPEL      5852095
OPEL      5852107
OPEL      5852137
OPEL      5852154
OPEL      5852156
OPEL      5852410
OPEL      5852411
OPEL      5852412
OPEL      5852486
OPEL      5852495
OPEL      5854560
OPEL      90581546
OPEL      90581547
OPEL      92180709
OPEL      93193078
VAUXHALL      13183204
VAUXHALL      13183205
VAUXHALL      13183206
VAUXHALL      13190144
VAUXHALL      24422990
VAUXHALL      24423013
VAUXHALL      24424773
VAUXHALL      24432903
VAUXHALL      24435773
VAUXHALL      90581546
VAUXHALL      90581547
VAUXHALL      92180709
VAUXHALL      93193078

Zastosowanie Tłumik 72377 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 72377 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.