Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 0 986 486 647 bosch

Wysprzęglik centralny sprzęgła 0 986 486 647 BOSCH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

CS6647

numer części:

0 986 486 647

producent:

BOSCH

Średnica tłoka [mm] 32
nr EAN 4047025530798

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 0 986 486 647 BOSCH

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI, FOCUS III, GALAXY II, GALAXY MK II, S-MAX 1.5D-2.0LPG 06.02-

Wysprzęglik centralny sprzęgła 0 986 486 647 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 0 986 486 647 producenta BOSCH

VOLVO

30735518, 30759458, 30787871, 31272725, 8689498

FORD

1226832, 1232035, 1352356, 1418659, 1472108, 1590599, 1590999, 3M517A564BC, 3M517A564BD, 3M517A564BE, 3M517A564BH

MAZDA

JC0116530, JC0116530A, JC0116530B, JC0116530C, JC0116530D

numery OEM:
FORD      1226832
FORD      1232035
FORD      1352356
FORD      1418659
FORD      1472108
FORD      1590599
FORD      1590999
FORD      3M517A564BC
FORD      3M517A564BD
FORD      3M517A564BE
FORD      3M517A564BH
MAZDA      JC01-16-530
MAZDA      JC01-16-530A
MAZDA      JC01-16-530B
MAZDA      JC01-16-530C
MAZDA      JC01-16-530D
VOLVO      30735518
VOLVO      30759458
VOLVO      30787871
VOLVO      31272725
VOLVO      8689498

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 0 986 486 647 BOSCH w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.