Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » K S00 003 232 bosch

Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem K S00 003 232 BOSCH

K S00 003 232 Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem BOSCH
bosch K S00 003 232
Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem K S00 003 232
K S00 003 232
bosch K S00 003 232 Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem
Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem K S00 003 232 bosch
Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem K S00 003 232 bosch
Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem K S00 003 232 bosch
Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem K S00 003 232 bosch
4,064.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

WORKING CYLINDER

numer części:

K S00 003 232

producent:

BOSCH

Tryb pracy hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przegubami kulowymi
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4047026268195

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem K S00 003 232 BOSCH

Amortyzator układu kierowniczego (dł.497/725mm, 228mm, siłownik) pasuje do: MAN pasuje do: MAN TGA, TGS I, TGX I 06.99-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem K S00 003 232 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinder roboczy, układ kierowniczy ze wspomaganiem K S00 003 232 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.