Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » K S01 000 392 bosch

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 392 BOSCH

K S01 000 392 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S01 000 392
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 392
K S01 000 392

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S01 000 392

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 150
Kierunek obrotów przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1 M 18 x 1,5
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 104
Rozmiar gwintu 2 M 26 x 1,5
Liczba otworów do mocowania 2
Rodzaj zaworu Zawór ograniczający ciśnienie
nr EAN 4047025448499

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 392 BOSCH

Koszt kaucji: 861.09 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES ATEGO, ATEGO 2, AXOR, AXOR 2, CAPACITY, CITARO (O 530), CITARO 2, CONECTO (O 345), ECONIC, INTEGRO (O 550), INTOURO, LK/LN2 03.96-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 460 35 80
MERCEDES-BENZ      002 460 35 80 80
MERCEDES-BENZ      002 460 52 80
MERCEDES-BENZ      002 460 52 80 80
MERCEDES-BENZ      246 035 80 80
MERCEDES-BENZ      246 052 80 80
MERCEDES-BENZ      24603580
MERCEDES-BENZ      24605280
MERCEDES-BENZ      A 002 460 35 80
MERCEDES-BENZ      A 002 460 35 80 80
MERCEDES-BENZ      A 002 460 52 80
MERCEDES-BENZ      A 002 460 52 80 80
MERCEDES-BENZ      A 246 035 80 80
MERCEDES-BENZ      A 246 052 80 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 392 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 392 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.