Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » K S01 000 495 bosch

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 495 BOSCH

K S01 000 495 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S01 000 495
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 495
K S01 000 495

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S01 000 495

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 115
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 50
nr EAN 4047025466264

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 495 BOSCH

Koszt kaucji: 541.25 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (regenerowany) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), E T-MODEL (S210), E (VF210), E (W210) 2.0D-3.0D 08.93-03.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 10 01
MERCEDES-BENZ      002 466 10 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 22 01
MERCEDES-BENZ      002 466 22 01 80
MERCEDES-BENZ      246 610 01 80
MERCEDES-BENZ      246 622 01 80
MERCEDES-BENZ      24661001
MERCEDES-BENZ      24662201
MERCEDES-BENZ      A 002 466 10 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 10 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 22 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 22 01 80
MERCEDES-BENZ      A 246 610 01 80
MERCEDES-BENZ      A 246 622 01 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 495 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 495 BOSCH:

Yauheni, Siedlce
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.