Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » A 12 226 brembo

Cylinderek hamulcowy A 12 226 BREMBO

A 12 226 Cylinderek hamulcowy BREMBO
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

A 12 226

producent:

BREMBO

Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Aluminium
System hamulcowy Bendix
Rozstaw śrub mocujących [mm] 31
otwór Ø [mm] 19,05
nr EAN 8432509646045

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy A 12 226 BREMBO

Cylinderek hamulcowy A 12 226 ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Cylinderek hamulcowy A 12 226 producenta BREMBO

HONDA

43300S04003, 43300S10103, 43300SH3J01HS, 43300SM4A01, 43300SM4A01HS, 43300SR3000

numery OEM:
HONDA      43300S04003
HONDA      43300S10103
HONDA      43300SH3J01HS
HONDA      43300SM4A01
HONDA      43300SM4A01HS
HONDA      43300SR3000

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy A 12 226 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy A 12 226 BREMBO:

Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.