Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Mazda 626 V (GF) 2.0 (GFEP) (1998.04-2002.10) 136km » A 12 417 brembo
wybrany samochód: 
Mazda 626 V (gf) 2.0 (gfep) (1998.04-2002.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy A 12 417 BREMBO

A 12 417 Cylinderek hamulcowy BREMBO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

A 12 417

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTOKICO
Rozstaw śrub mocujących [mm]27
otwór Ø [mm]17,46
Wymiar gwintu10 x 1
nr EAN8432509603284

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy A 12 417 BREMBO

numery OEM:
TOYOTA      4755016010
TOYOTA      4757002010
TOYOTA      4757012030
TOYOTA      4757016010
TOYOTA      4757016040
TOYOTA      4757019035
TOYOTA      4757020030
TOYOTA      4757020031
TOYOTA      4757020032
CHEVROLET      94841530
CHEVROLET      94843771
CHEVROLET      94847485
CHEVROLET      94847495
CHEVROLET      94851530
CHEVROLET      94853017
CHEVROLET      94855770
HOLDEN      94856391
GEO      94841530
GEO      94843771
GEO      94847485
GEO      94847495
GEO      94851530
GEO      94853017
GEO      94855770

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy A 12 417 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy A 12 417 BREMBO:

Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.