Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Opel VECTRA A (J89) 2.0 i 16V 4x4 (F19, M19) (1994.06-1995.11) 136km » A 12 B79 brembo
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 2.0 I 16v 4x4 (f19, M19) (1994.06-1995.11) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy A 12 B79 BREMBO

A 12 B79 Cylinderek hamulcowy BREMBO
86.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

A 12 B79

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
System hamulcowyBosch
Rozstaw śrub mocujących [mm]16,5
otwór Ø [mm]22,2
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałAluminium
nr EAN8432509647264

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy A 12 B79 BREMBO

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      4154200018
MERCEDES-BENZ      4154200118
MERCEDES-BENZ      A4154200018
MERCEDES-BENZ      A4154200118
NISSAN      4410000Q0D
NISSAN      4410000Q0J
RENAULT      7701070956
RENAULT      8671020718
DACIA      441263507R
DACIA      6001549706

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy A 12 B79 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy A 12 B79 BREMBO:

Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.