Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 3.7 quattro (1999.03-2005.01) 260km » M 61 019 brembo
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 3.7 Quattro (1999.03-2005.01) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa M 61 019 BREMBO

M 61 019 Pompa hamulcowa BREMBO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

M 61 019

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]19,05
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBendix
nr EAN8432509611289

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa M 61 019 BREMBO

numery OEM:
CITROËN      91518534
CITROËN      91518535
CITROËN      9404601978
CITROËN      94601978
CITROËN      95644348
PEUGEOT      460189
PEUGEOT      460192
PEUGEOT      460197
PEUGEOT      4601A2
RENAULT      7700724411
RENAULT      7700726005
RENAULT      7700787634
RENAULT      7700804901
RENAULT      7701205094
RENAULT      7701349762

Zastosowanie Pompa hamulcowa M 61 019 BREMBO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.