Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMD188 trw

Pompa hamulcowa PMD188 TRW

PMD188 Pompa hamulcowa TRW
trw PMD188

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMD188

producent:

TRW

Średnica [mm] 19
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ograniczenia producenta ATE
Ilość połączeń 4
nr EAN 3322937008360

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMD188 TRW

Pompa hamulcowa (19mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie/prawej stronie pasuje do: CITROEN AX, PEUGEOT 106 I, 205 I, 205 II, 205/HATCHBACK, 305 I, 305 II, 309 I 1.0-Electric 01.72-08.03
numery OEM:
CITROËN      4601 97
CITROËN      4601 A2
CITROËN      91518534
CITROËN      91518535
CITROËN      94 046 019 78
CITROËN      95644348
PEUGEOT      4601 87
PEUGEOT      4601 89
PEUGEOT      4601 92
PEUGEOT      4601 97
PEUGEOT      4601 A2
RENAULT      77 00 724 411
RENAULT      77 00 726 005
RENAULT      77 00 787 634
RENAULT      77 00 804 901
RENAULT      77 01 205 094
RENAULT      77 01 349 762
zamienniki:
0 204 123 103
brak
BOSCH
402093
brak
VALEO
0 204 123 075
brak
BOSCH
H19975.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 61 055
brak
BREMBO
FHM525
brak
FERODO
FHM526
brak
FERODO
H19975.0.2
brak
FTE automotive GmbH
5640
brak
Car S.p.A (InterCar)
5747
brak
Car S.p.A (InterCar)
4004188
brak
GIRLING
823710
brak
NK
823711
brak
NK
823712
brak
NK
823909
brak
NK
829905
brak
NK
829906
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMD188 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.