Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 360219130028 magneti marelli

Pompa hamulcowa 360219130028 MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

BSM0028

numer części:

360219130028

producent:

MAGNETI MARELLI

Średnica 1 [mm] 19,05
nr EAN 8001063420462

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 360219130028 MAGNETI MARELLI

Pompa hamulcowa (19,1mm) pasuje do: CITROEN AX, PEUGEOT 106 I, 106 I/HATCHBACK, 205 I, 205 II, 205/HATCHBACK, 305 II, 309 I, 309 II, 309/HATCHBACK, RENAULT 11, 19 I 1.0-1.9D 10.82-12.98
numery OEM:
CITROËN      460197
CITROËN      4601A2
CITROËN      91518534
CITROËN      91518535
CITROËN      9404601978
CITROËN      94601978
CITROËN      95644348
PEUGEOT      460189
PEUGEOT      460192
PEUGEOT      460197
PEUGEOT      4601A2
RENAULT      7700724411
RENAULT      7700726005
RENAULT      7700787634
RENAULT      7700804901
RENAULT      7701205094
RENAULT      7701349762
zamienniki:
0 204 123 103
brak
BOSCH
402093
brak
VALEO
39-0095
brak
KAGER
H19975.0.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM525
brak
FERODO
4004188
brak
GIRLING
0 204 123 133
brak
BOSCH

Zastosowanie Pompa hamulcowa 360219130028 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.