Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » M 85 021 brembo

Pompa hamulcowa M 85 021 BREMBO

M 85 021 Pompa hamulcowa BREMBO
77.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

M 85 021

producent:

BREMBO

Wymiar gwintu 10 x 1,25 (3)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bendix
otwór Ø [mm] 19,05
nr EAN 8432509612712

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa M 85 021 BREMBO

numery OEM:
FIAT      212133505009
FIAT      21213505009
FIAT      4188225
FIAT      4189021
FIAT      4203721
FIAT      4222027
FIAT      4223561
FIAT      4231433
FIAT      4231434
FIAT      4261434
FIAT      4306333
FIAT      4343347
FIAT      4344163
FIAT      4363679
FIAT      4373639
FIAT      4374129
FIAT      4378781
FIAT      793291
FIAT      793292
LADA      21010350500900
LADA      21013505009
LADA      21032305009
LADA      210323505009
LADA      212103505009
LADA      212135005009

Zastosowanie Pompa hamulcowa M 85 021 BREMBO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.