Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » M 85 023 brembo

Pompa hamulcowa M 85 023 BREMBO

M 85 023 Pompa hamulcowa BREMBO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

M 85 023

producent:

BREMBO

System hamulcowy Bendix
otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 10 x 1,25 (3)
Materiał Żeliwo
nr EAN 8432509612736

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa M 85 023 BREMBO

Pompa hamulcowa M 85 023 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LADA

KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Pompa hamulcowa M 85 023 producenta BREMBO

FIAT

4184518, 4188357, 4231435, 4341780, 4373350, 4373679, 4373680, 4395137, 793289, 793290, 793298

LADA

210103505009, 21013505008, 4188357, 4373680

SEAT

FA16810202

numery OEM:
FIAT      4184518
FIAT      4188357
FIAT      4231435
FIAT      4341780
FIAT      4373350
FIAT      4373679
FIAT      4373680
FIAT      4395137
FIAT      793289
FIAT      793290
FIAT      793298
LADA      210103505009
LADA      21013505008
LADA      4188357
LADA      4373680
SEAT      FA16810202

Zastosowanie Pompa hamulcowa M 85 023 BREMBO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.