Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 6706 lpr

Pompa hamulcowa 6706 LPR

6706 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6706
Pompa hamulcowa 6706
6706
lpr 6706 Pompa hamulcowa
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6706, P07518

numer części:

6706

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1,25 (3)
Materiał Żeliwo
System hamulcowy Bendix
otwór Ø [mm] 19,05
nr EAN 8032532026045

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6706 LPR

Pompa hamulcowa (19,05mm) pasuje do: FIAT 124, 124 SPIDER, LADA 1200-1500, 1200-1600, NIVA, NOVA, SEAT 124, 131 1.2-2.4D 01.66-12.15
numery OEM:
FIAT      4184518
FIAT      4188357
FIAT      4231435
FIAT      4341780
FIAT      4373350
FIAT      4373679
FIAT      4373680
FIAT      4395137
FIAT      793289
FIAT      793290
FIAT      793298
LADA      210103505009
LADA      21013505008
LADA      4188357
LADA      4373680
SEAT      FA16810202

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6706 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.