Napięcie [V] | 11 |
Technika połączeń | M4 |
Średnica [mm] | 5 |
Wymiar gwintu | M10x1,25 |
Długość całkowita [mm] | 89 |
Rozmiar klucza | 12 mm |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Rodzaj połączenia | Pudełko |
Głębokość zabudowy [mm] | 23,85 |
Moment gnący [Nm] | 35 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
Długość opakowania [cm] | 9,8 |
Szerokość opakowania [cm] | 2,72 |
Wysokość opakowania [cm] | 2,5 |
nr EAN | 5010874501577 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, SUPERMAX CH157/002 CHAMPION
ISUZU | 8-94144-412-0 | |
ISUZU | 8-94319-700 1 | |
ISUZU | 8-94319-700-2 | |
ISUZU | 8943197001 | |
ISUZU | 8943197002 | |
OPEL | 12 14 311 | |
OPEL | 12 14 312 | |
OPEL | 1214311 | |
OPEL | 1214312 | |
OPEL | 88 900 743 | |
OPEL | 88900743 | |
OPEL | 94 319 700 |
Zastosowanie Świeca żarowa, SUPERMAX CH157/002 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.