Natężenie prądu [A] | 10 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 18 | |
Technika połączeń | M4 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 2,5 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 10 | |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Kąt nachylenia | 118 | |
Napięcie [V] | 11 | |
Długość 1 [mm] | 48 | |
Długość 2 [mm] | 17,5 | |
Długość całkowita [mm] | 80,9 | |
Wymiar gwintu | M10X1,25 | |
Rozmiar klucza | 12 | |
Czas nagrzewania [min] | 7 | |
nr EAN | 8001063230740 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062583202304 MAGNETI MARELLI
CITROËN | 5960 36 | |
ISUZU | 8-94481-972-0 | |
ISUZU | 8-97044-037-0 | |
OPEL | 12 14 042 | |
OPEL | 12 14 085 | |
OPEL | 12 14 310 | |
OPEL | 12 14 315 | |
OPEL | 12 14 320 | |
OPEL | 94481972 | |
PEUGEOT | 5960 36 | |
VAUXHALL | 94481972 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062583202304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.