
| Napięcie [V] | 11 |
| Wymiar gwintu | M10x1.25 |
| Opór [Ohm] | 0,5 |
| Długość całkowita [mm] | 87 |
| Rozmiar klucza | 12 |
| Masa [g] | 26 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 1 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 1,5 |
| nr EAN | 8717613043592 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-124 DENSO
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II
REXTON, RODIUS I, KYRON, MUSSO SPORTS, ACTYON I, STAVIC, ACTYON SPORTS I
1214311, 1214312, 88900743
8943197001, 8943197002
| ISUZU | 8-9431-9700-1 | |
| ISUZU | 8-9431-9700-2 | |
| OPEL | 1214311 | |
| OPEL | 1214312 | |
| OPEL | 88900743 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-124 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-124 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.