Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Nissan DATSUN 100A (E10, BLF10) F-II 1.0 (BLF10) (1975.12-1980.08) 45km » FA4012/D coopersfiaam filters
wybrany samochód: 
Nissan Datsun 100a (e10, Blf10) F-ii 1.0 (blf10) (1975.12-1980.08) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju FA4012/D COOPERSFIAAM FILTERS

FA4012/D Filtr oleju COOPERSFIAAM FILTERS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

FA4012/D

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]71
Średnica wewnętrzna [mm]33
Wysokość [mm]154
nr EAN8012658050056

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju FA4012/D COOPERSFIAAM FILTERS

numery OEM:
CHRYSLER      5040646
CHRYSLER      L111
CHRYSLER      L524
FIAT      1050006040
FIAT      105000604000
FIAT      105000631700
FIAT      1051406030
FIAT      105140603000
FIAT      105140603003
FIAT      105140603003/30
FIAT      10514060300330
FIAT      105140603004
FIAT      105140603004/06
FIAT      10514060300406
FIAT      105140603006
FIAT      105140603040
FIAT      10514060400
FIAT      105140604000
FIAT      10514063000
FIAT      10514063003
FIAT      10514063004
FIAT      10514063005
FIAT      10514063006
FIAT      10514063030
FIAT      1051406317
FIAT      105140631700
FIAT      10514064000
FIAT      1190493
FIAT      1190839
FIAT      131559401
FIAT      131559402
FIAT      131559405
FIAT      131559411
FIAT      131559701
FIAT      14060300430
FIAT      1468510
FIAT      1472210
FIAT      60711871
FIAT      60711885
FIAT      81190493
FIAT      81190839
FIAT      969052
FIAT      B12013/4R
FIAT      B120134R
FIAT      B124934
FORD      1495698
FORD      231179
FORD      231308
FORD      231310
FORD      5000836
FORD      A700X6731UA
FORD      A730X6744A1A
FORD      E1ADKN18662A
FORD      E1ADKN18662B
FORD      E1ADKN6731
FORD      E1ADKN6731A
FORD      EIADKN6731A
FORD      EPN6731A
NISSAN      30211
PEUGEOT      3082659
PEUGEOT      32223001
PEUGEOT      322230010
PEUGEOT      5006163
PEUGEOT      ND223/1
PEUGEOT      ND2231
RENAULT      0001225776
RENAULT      0001225961
RENAULT      0001226176
RENAULT      0001231357
RENAULT      0003082654
RENAULT      0003082659
RENAULT      003082654
RENAULT      003082659
RENAULT      0122577600
RENAULT      0122596100
RENAULT      0122617600
RENAULT      0123123700
RENAULT      0123135700
RENAULT      1225776
RENAULT      122577600
RENAULT      1225961
RENAULT      122596100
RENAULT      1226176
RENAULT      122617600
RENAULT      123123700
RENAULT      1231357
RENAULT      123135700
RENAULT      3082654
RENAULT      3082659
ROVER      11028
ROVER      1526
ROVER      164434
ROVER      166223
ROVER      17H150
ROVER      17H514
ROVER      17H541
ROVER      62059
ROVER      79400
ROVER      7H2041
ROVER      9006413
ROVER      92518
ROVER      95218
ROVER      AJK5122
ROVER      GFE101
ROVER      JLM9544
TALBOT      5040645
TALBOT      5040646
VOLVO      482051
VOLVO      482051/0
VOLVO      4820510
AC      A34C
AC      AC103
AC      AC34
AC      AC34A
AC      AC34B
AC      AC34C
AC      AC34E
AC      AC45
AC      AC6013E
AC      ACD34
LAMBORGHINI      4004608
LAMBORGHINI      40046085
LAMBORGHINI      46085
MOSKVICH      4121017140

Zastosowanie Filtr oleju FA4012/D COOPERSFIAAM FILTERS w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

COOPERSFIAAM FILTERS