Szerokość [mm] | 10,0 |
Długość [mm] | 675,0 |
nr EAN | 8021787510843 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy 10A0675C DAYCO
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
6126515, 6158691, 84SF6C301AB, 85SF6C301AA
4007J3, 5750SH
5889277, 7535218, 7561464, 7581464, 7610944, 7619418, 7659699, 7721703, 7764585
ERR2073
809110110, 8091101100
4007J2, 5750SH
CITROËN | 4007J2 | |
CITROËN | 5750SH | |
DAIHATSU | 9933150665 | |
DAIHATSU | 9933150666 | |
FIAT | 5889277 | |
FIAT | 7535218 | |
FIAT | 7561464 | |
FIAT | 7581464 | |
FIAT | 7610944 | |
FIAT | 7619418 | |
FIAT | 7659699 | |
FIAT | 7721703 | |
FIAT | 7764585 | |
FORD | 6126515 | |
FORD | 6158691 | |
FORD | 84SF6C301AB | |
FORD | 85SF6C301AA | |
PEUGEOT | 4007J3 | |
PEUGEOT | 5750SH | |
RENAULT | 0854249800 | |
ROVER | ETC4267 | |
ROVER | ETC4705 | |
SUBARU | 809110110 | |
SUBARU | 8091101100 | |
VAG | 052903137F | |
VAG | 052903137H | |
VAG | 052903137M | |
LAND ROVER | ERR2073 |
Zastosowanie Pasek klinowy 10A0675C DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy 10A0675C DAYCO:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.