Masa [g] | 50 |
Szerokość 1 [mm] | 10 |
Długość [mm] | 670 |
nr EAN | 3413521207167 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy CA10AV670 SNR
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2
LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
052903137F, 37145271
6126515, 6158691
037145271, 052903137F
6001002611, 7701068437, 7701348137
4007J3, 575082, 5750SV
7619418, 7659699, 7764585
7764585
ERR2073, ETC7899
809110110
96239407, 96565821
AUDI | 052903137F | |
AUDI | 37145271 | |
CITROËN | 4007-J2 | |
FIAT | 7619418 | |
FIAT | 7659699 | |
FIAT | 7764585 | |
FORD | 6126515 | |
FORD | 6158691 | |
LANCIA | 7764585 | |
OPEL | 4295780 | |
PEUGEOT | 4007-J3 | |
PEUGEOT | 5750-82 | |
PEUGEOT | 5750-SV | |
RENAULT | 6001002611 | |
RENAULT | 7701068437 | |
RENAULT | 7701348137 | |
SUBARU | 80911-0110 | |
VAUXHALL | 97062085 | |
VOLKSWAGEN | 037145271 | |
VOLKSWAGEN | 052903137F | |
DAEWOO | 96239407 | |
DAEWOO | 96565821 | |
AUTOBIANCHI | 7764585 | |
LAND ROVER | ERR2073 | |
LAND ROVER | ETC7899 |
Zastosowanie Pasek klinowy CA10AV670 SNR w samochodach:
Paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one również nazywane paskami rozrządu lub paskami zębatymi.
Paski klinowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów, takich jak guma lub kevlar, i są zaprojektowane tak, aby były trwałe i odporne na ścieranie. Są one również odporne na działanie oleju i innych płynów, co jest szczególnie ważne w przypadku samochodów z silnikami z zapłonem samoczynnym.
Głównym zadaniem pasków klinowych jest przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Są one zazwyczaj umieszczane na wałku rozrządu i przenoszą siłę na wał korbowy, który napędza koła samochodu. Paski klinowe są również często stosowane do przenoszenia siły napędowej z silnika na sprężarkę klimatyzacji, pompę wody i inne elementy układu napędowego.
Paski klinowe są bardzo ważnym elementem samochodu i ich prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pasków klinowych i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone. W przeciwnym razie mogą one ulec przedwczesnemu zużyciu lub pęknięciu, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.
Podsumowując, paski klinowe są ważnym elementem układu napędowego samochodu i odpowiadają za przenoszenie siły napędowej z silnika na koła. Ważne jest, aby regularnie sprawdzać ich stan i wymieniać je, gdy są zużyte lub uszkodzone.