Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC72784 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC72784 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC72784 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC72784

Strona zabudowy:Oś tylna strona lewa
System hamulcowy:Akebono
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:40
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:20
średnica [mm]:40
Ograniczenia producenta:ATE

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC72784 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 180.44 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC72784 ISUZU TROOPER (UB) UB 92 - TYŁ LEWY
numery OEM:
OPEL      0542283
OPEL      5 42 267
OPEL      542265
OPEL      542267
OPEL      5542265
OPEL      8-97035-259-0
OPEL      8-97144-479-0
OPEL      8970352590
OPEL      8971444790
OPEL      93172186
OPEL      97035259
OPEL      97039051
OPEL      97144479
SAAB      12800336

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC72784 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu