Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi COLT VI (Z3_A, Z2_A) 1.1 LPG (2004.10-2012.06) 75km » DC72900 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Vi (z3_a, Z2_a) 1.1 Lpg (2004.10-2012.06) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca, Calipers DC72900 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC72900 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC72900

Strona zabudowy:Oś tylna strona lewa
System hamulcowy:Bosch
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:36
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:10
średnica [mm]:36

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC72900 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 178.68 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC72900 OPEL ASTRA G 1.8, 2.0, 2.0D, 2.2 98 - TYŁ LEWY
numery OEM:
OPEL      0542047
OPEL      5 42 306
OPEL      542298
OPEL      542306
OPEL      55 42 003
OPEL      5542003
OPEL      9118112
OPEL      9193978
OPEL      9196454

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC72900 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu