Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC72951 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC72951 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC72951 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC72951

Strona zabudowy:Oś tylna strona prawa
System hamulcowy:Akebono
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:35
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:10
średnica [mm]:35

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC72951 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 193.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC72951 MAZDA 323 VI 1.9 16V, 2.0, 2.0 D, 2.0 TD BJ 09/98 - TYŁ PRAWY
numery OEM:
MAZDA      GE7C-26-980C
MAZDA      GE7C-26-990C
MAZDA      GE7C26980C
MAZDA      GEZC-26-98ZA
MAZDA      GEZC-26-99ZA
MAZDA      GEZC2698ZA
MAZDA      GFYP-26-98Z
MAZDA      GFYP-26-99Z
MAZDA      GFYP2698Z

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC72951 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu