Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX359802A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX359802A0 FTE automotive GmbH

RX359802A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX359802A0

Średnica tłoka [mm] 35
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy AKEBONO
parzyste numery artykułów RX359801A0
nr EAN 4028569478319

skład zestawu:
RKS8632012 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8832021 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8932012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX359802A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX359802A0 MAZDA 323F VI 1.4 72KM 01-04, 1.6 95KM 01-04 TYŁ PRAWY
numery OEM:
MAZDA      GE7C 26 61XA
MAZDA      GE7C 26 61XB
MAZDA      GE7C 26 980B
MAZDA      GE7C 26 980C
MAZDA      GE7C-26-980D
MAZDA      GE7C-26-980E
MAZDA      GEZC 26 98Z
MAZDA      GEZC 26 98ZA
MAZDA      GFYP 26 98Z
MAZDA      GFYP 26 98ZA
MAZDA      GG5B 26 980A
MAZDA      GG5B 26 980B

Zastosowanie Zacisk hamulca RX359802A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu