Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA2730 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA2730 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA2730 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
delco remy DRA2730
 

    Ocena:
numery handlowe:

DA3840

numer części:

DRA2730

Długość 1/Długość 2 [mm]:56.0 / -
Koła pasowe:z kołem pasowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:90
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG381
Długość 1 [mm]:26
See pictures, etc..
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA2730 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 82.34 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA2730 AUDI 80/100/200/COUPE/QUATTRO/90/VW GOLF/JETTA/PASSAT/SANTANA/SCIROCCO/TRANSPORTER/LT28-50/CADDY/LT 40-55/SEAT TOLEDO
numery OEM:
VOLKSWAGEN      035903015R
VOLKSWAGEN      035903017AX
VAG      025903023
VAG      025903023C
VAG      025903023D
VAG      025903023E
VAG      026903015B
VAG      026903015C
VAG      026903017BX
VAG      026903026C
VAG      034903015D
VAG      034903015K
VAG      034903016E
VAG      035903015R
VAG      035903017AX
VAG      035903023B
VAG      068903029E
VAG      068903029P
VAG      068903029Q
VAG      073903023A
zamienniki:
8EL 725 720-001
brak
HELLA
8EL 725 722-001
brak
HELLA
8EL 731 703-001
brak
HELLA
436291
brak
VALEO
0 120 469 011
brak
BOSCH
0 120 469 581
brak
BOSCH
0 120 469 601
brak
BOSCH
0 120 469 603
brak
BOSCH
0 120 469 674
brak
BOSCH
0 120 469 697
brak
BOSCH
0 120 469 701
brak
BOSCH
0 120 469 728
brak
BOSCH
0 120 469 729
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA2730 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów