Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » DRA3773 delco remy automotive europe

Alternator, Light duty Europe Reman DRA3773 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3773 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
 

    Ocena:
numery handlowe:

DA4883

numer części:

DRA3773

Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:90
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG381
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Ilość żeber:4

Status produktu: niedostępny
zastąpiony przez DRA8940

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3773 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 164.67 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3773
numery OEM:
VOLKSWAGEN      043903015B
VOLKSWAGEN      043903015G
VAG      025903023
VAG      025903023C
VAG      025903023D
VAG      025903023E
VAG      026903015B
VAG      026903015C
VAG      026903017BX
VAG      026903026C
VAG      034903015D
VAG      034903015K
VAG      034903016E
VAG      035903015R
VAG      035903017AX
VAG      035903023B
VAG      068903029E
VAG      068903029P
VAG      068903029Q
VAG      073903023A
zamienniki:
71-0402
brak
KAGER
8EL 725 720-001
brak
HELLA
8EL 725 722-001
brak
HELLA
8EL 731 704-001
brak
HELLA
0 120 469 581
brak
BOSCH
0 120 469 601
brak
BOSCH
0 120 469 603
brak
BOSCH
0 120 469 674
brak
BOSCH
0 120 469 701
brak
BOSCH
0 120 469 728
brak
BOSCH
0 120 469 729
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3773 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów