Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » DSR698L delco remy automotive europe

Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR698L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DSR698L Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
 

    Ocena:
numer części:

DSR698L

Wymiar gwintu:M16 X 1,50
Wymiar gwintu:M18 X 1,50
Tryb pracy:hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie:dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
specyfikacja:with rods: DSR1483L,
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:bez drążka sprzęgającego
Ograniczenia producenta:without tie rods
Długość całkowita [mm]:548
Liczba otworów do mocowania:2
Rozstaw otworów 1/2:98mm
Długość 1 [mm]:26
Manufacturer: TRW
Uwaga! Produkt objęty programem wymiany Delco Remy.
O szczegóły pytaj obsługę sklepu.
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR698L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 830.25 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKŁADNIA KIER DSR698L VW GOLF III 1.9D 91-97
numery OEM:
SEAT      1H1422061
SEAT      6K1 422 061CX
SEAT      6K1422061CX
VOLKSWAGEN      1H1422061
VOLKSWAGEN      1H1422061X
VOLKSWAGEN      6K1422061C
zamienniki:
JRP225
brak
TRW
JRP646
brak
TRW
26G40228
brak
CARDONE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza, Hydraulic racks LHD DSR698L DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.