Numer WVA | 20336 20337 | |
System hamulcowy | Bendix | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze zintegrowanym czujnikiem zużycia | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | przygotowany dla wskaźnika zużycia | |
Długość [mm] | 109 | |
Długość 2 [mm] | 109 | |
Wysokość [mm] | 49 | |
Wysokość 2 [mm] | 49 | |
Grubość 1 [mm] | 14 | |
Grubość 2 [mm] | 14 | |
nr EAN | 5012759300800 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet LP146 DELPHI
RENAULT | 6000 004 734 | |
RENAULT | 6025 071 055 | |
RENAULT | 6025 071 056 | |
RENAULT | 6025 071 188 | |
RENAULT | 6025 170 585 | |
RENAULT | 6025 170 586 | |
RENAULT | 6025 170 860 | |
RENAULT | 6026170585 | |
RENAULT | 7701 200 360 | |
RENAULT | 7701 200 596 | |
RENAULT | 7701 201 321 | |
RENAULT | 7701 201 684 | |
RENAULT | 7701 201 781 | |
RENAULT | 7701 201 864 | |
RENAULT | 7701 202 148 | |
RENAULT | 7701 202 788 | |
RENAULT | 7701 202 903 | |
RENAULT | 7701 203 068 | |
RENAULT | 7701 348 684 | |
RENAULT | 7701 348 689 | |
RENAULT | 7701 454 307 | |
RENAULT | 7701 454 308 | |
RENAULT | 7701 602 289 | |
RENAULT | 7701201311 | |
TALBOT | 30640100 | |
TALBOT | 30666300 | |
TALBOT | 30992000 | |
TALBOT | 32708200 | |
TALBOT | 32796000 | |
TALBOT | 32863500 | |
TALBOT | 4250.99 | |
LOTUS | 7701602289 | |
ALPINE | 7701602289 |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet LP146 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet LP146 DELPHI:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.