Numer WVA | 20995 20996 | |
System hamulcowy | Continental | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | przygotowany dla wskaźnika zużycia | |
Długość [mm] | 123 | |
Długość 2 [mm] | 123 | |
Wysokość [mm] | 45 | |
Wysokość 2 [mm] | 45 | |
Grubość 1 [mm] | 17 | |
Grubość 2 [mm] | 17 | |
nr EAN | 5012759304174 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet LP555 DELPHI
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
34111161455, 3421115864, 34211154221, 34211157044, 34211157334, 34211157563, 34211157814, 34211158108, 34211158221, 34211158266, 34211158268, 34211158270, 34211158562, 3421116019, 34211160340, 34211160341, 34211160533, 34211161455, 34211161456, 34211162446, 34211160199, 34211162536, 34211187334, 34212225860, 34212225865, 34212226092, 34216761253, 34211158136, 34211158642, 34211159814, 34211160198
BMW | 3411 1161 455 | |
BMW | 3421 115 864 | |
BMW | 3421 1154 221 | |
BMW | 3421 1157 044 | |
BMW | 3421 1157 334 | |
BMW | 3421 1157 563 | |
BMW | 3421 1157 814 | |
BMW | 3421 1158 108 | |
BMW | 3421 1158 221 | |
BMW | 3421 1158 266 | |
BMW | 3421 1158 268 | |
BMW | 3421 1158 270 | |
BMW | 3421 1158 562 | |
BMW | 3421 116 019 | |
BMW | 3421 116 0340 | |
BMW | 3421 116 0341 | |
BMW | 3421 116 0533 | |
BMW | 3421 116 1455 | |
BMW | 3421 116 1456 | |
BMW | 3421 116 2446 | |
BMW | 3421 1160 199 | |
BMW | 3421 1162 536 | |
BMW | 3421 1187 334 | |
BMW | 3421 222 5860 | |
BMW | 3421 222 5865 | |
BMW | 3421 2225 860 | |
BMW | 3421 2225 865 | |
BMW | 3421 2226 092 | |
BMW | 3421 6761 253 | |
BMW | 34211158136 | |
BMW | 34211158642 | |
BMW | 34211159814 | |
BMW | 34211160198 |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet LP555 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet LP555 DELPHI:
Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
Budowa i właściwości techniczne
Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.
Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
Dobór i eksploatacja
Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
Asortyment
W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.