Ciężar [kg] | 0,9 |
nr EAN | 5012759122594 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WP1875 DELPHI
AUDI | 036.121.005B | |
AUDI | 036.121.005E | |
AUDI | 036.121.005EX | |
AUDI | 036.121.005Q | |
AUDI | 036.121.005QX | |
AUDI | 036.121.005R | |
AUDI | 036.121.005S | |
AUDI | 036.121.005SX | |
AUDI | 036.121.008K | |
AUDI | 036.121.008KX | |
AUDI | 036.121.008L | |
AUDI | 036.121.008LX | |
AUDI | 036.121.008M | |
AUDI | 036.121.008MX | |
AUDI | 036.121.011SV | |
AUDI | 036.121.011SX | |
SEAT | 036.121.005B | |
SEAT | 036.121.005E | |
SEAT | 036.121.005EX | |
SEAT | 036.121.005Q | |
SEAT | 036.121.005QX | |
SEAT | 036.121.005R | |
SEAT | 036.121.005S | |
SEAT | 036.121.005SX | |
SEAT | 036.121.008K | |
SEAT | 036.121.008KX | |
SEAT | 036.121.008L | |
SEAT | 036.121.008LX | |
SEAT | 036.121.008M | |
SEAT | 036.121.008MX | |
SEAT | 036.121.011SV | |
SEAT | 036.121.011SX | |
SKODA | 036.121.005B | |
SKODA | 036.121.005E | |
SKODA | 036.121.005EX | |
SKODA | 036.121.005Q | |
SKODA | 036.121.005QX | |
SKODA | 036.121.005S | |
SKODA | 036.121.005SX | |
SKODA | 036.121.008K | |
SKODA | 036.121.008KX | |
SKODA | 036.121.008L | |
SKODA | 036.121.008LX | |
SKODA | 036.121.008M | |
SKODA | 036.121.008MX | |
SKODA | 036.121.011SV | |
SKODA | 036.121.011SX | |
VOLKSWAGEN | 036.121.005B | |
VOLKSWAGEN | 036.121.005E | |
VOLKSWAGEN | 036.121.005EX | |
VOLKSWAGEN | 036.121.005Q | |
VOLKSWAGEN | 036.121.005QX | |
VOLKSWAGEN | 036.121.005R | |
VOLKSWAGEN | 036.121.005S | |
VOLKSWAGEN | 036.121.005SX | |
VOLKSWAGEN | 036.121.008K | |
VOLKSWAGEN | 036.121.008KX | |
VOLKSWAGEN | 036.121.008L | |
VOLKSWAGEN | 036.121.008LX | |
VOLKSWAGEN | 036.121.008M | |
VOLKSWAGEN | 036.121.011SV | |
VOLKSWAGEN | 036.121.011SX |
Zastosowanie Pompa wodna WP1875 DELPHI w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.