| Napięcie [V] | 5 |
| Wymiar gwintu | M10x1.25 |
| Opór [Ohm] | 0,1 |
| Długość całkowita [mm] | 90 |
| Rozmiar klucza | 12 |
| Masa [g] | 26,1 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 1 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 1,5 |
| nr EAN | 8717613043684 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-143 DENSO
| ISUZU | 8-9422-1719-3 | |
| ISUZU | 8-9424-1449-0 | |
| ISUZU | 8-9424-1449-1 | |
| ISUZU | 8-9424-9692-1 | |
| ISUZU | 8-9425-5588-0 | |
| ISUZU | 8-9443-9218-0 | |
| OPEL | 1214308 | |
| OPEL | 5614221 | |
| OPEL | 88900739 | |
| OPEL | 94439218 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-143 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-143 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.