| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 5,0 |
| Natężenie prądu [A] | 10,5 |
| Opór [Ohm] | 0,1 |
| Długość całkowita [mm] | 89,5 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 23,5 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,25 |
| Rozmiar klucza | 12 mm |
| Technika połączeń | M4 |
| nr EAN | 087295162446 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 6244 NGK
| OPEL | 1214308 | |
| OPEL | 94 439 218 | |
| CHEVROLET | 94 439 218 | |
| DAEWOO | 94 439 218 | |
| PONTIAC | 94 439 218 | |
| BUICK | 94 439 218 | |
| CADILLAC | 94 439 218 |
Zastosowanie Świeca żarowa 6244 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 6244 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.