Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford FIESTA Furgon/minivan (J5_, J3_) 1.4 i (1996.04-1999.10) 90km » 04.899.82 eberspächer
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Furgon/minivan (j5_, J3_) 1.4 I (1996.04-1999.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik końcowy 04.899.82 EBERSPÄCHER

04.899.82 Tłumik końcowy EBERSPÄCHER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

04.899.82

producent:

EBERSPÄCHER

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu
Ciężar [kg]8
Długość [mm]560
nr EAN4030813039474

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik końcowy 04.899.82 EBERSPÄCHER

Tłumik układu wydechowego z tyłu FORD GALAXY I; SEAT ALHAMBRA; VW SHARAN 1.9D/2.0D 03.95-03.10
numery OEM:
FORD      1 013 504
FORD      1 015 984
FORD      1 029 673
FORD      1 067 573
FORD      1 087 574
FORD      1 232 662
FORD      1 484 116
FORD      7 411 722
VAG      7M0 253 609 AJ
VAG      7M0 253 609 AP
VAG      7M0 253 609 AS
VAG      7M3 253 609 C
VAG      7M3 253 609 E

Zastosowanie Tłumik końcowy 04.899.82 EBERSPÄCHER w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.