Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21950 walker

Tłumik 21950 WALKER

21950 Tłumik WALKER
walker 21950
Tłumik 21950
21950
walker 21950 Tłumik
Tłumik 21950 walker
Tłumik 21950 walker
Tłumik 21950 walker
Tłumik 21950 walker
Tłumik 21950 walker
263.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21950

producent:

WALKER

Długość [mm] 530
Ciężar [kg] 6,170
Litera rozpoznawcza 52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przesłony rury końcowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490219503

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21950 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 530mm) pasuje do: FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, VW SHARAN 1.9D/2.0D 03.95-03.10

Tłumik 21950 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Tłumik 21950 producenta WALKER

VOLKSWAGEN

7M0253609AA, 7M0253609AJ, 7M0253609AP, 7M0253609AS, 7M0253609K, 7M0253609M, 7M3253609C, 7M3253609E, 7M3253609F, JZW253609CP

FORD

1013504, 1015984, 1029673, 1067573, 1087574, 1206010, 1232662, 1484116, 4M215K244AA, 4M2J5K244A1A, 7411722, 95VW5K244GB, 95VW5K244GD, XM215K244AA, XM2J5K244AA

SEAT

7M0253609AA, 7M0253609AJ, 7M0253609AP, 7M0253609AS, 7M0253609K, 7M0253609M, 7M3253609C, 7M3253609E, 7M3253609F, JZW253609CP

numery OEM:
FORD      1013504
FORD      1015984
FORD      1029673
FORD      1067573
FORD      1087574
FORD      1206010
FORD      1232662
FORD      1484116
FORD      4M215K244AA
FORD      4M2J5K244A1A
FORD      7411722
FORD      95VW5K244GB
FORD      95VW5K244GD
FORD      XM215K244AA
FORD      XM2J5K244AA
SEAT      7M0253609AA
SEAT      7M0253609AJ
SEAT      7M0253609AP
SEAT      7M0253609AS
SEAT      7M0253609K
SEAT      7M0253609M
SEAT      7M3253609C
SEAT      7M3253609E
SEAT      7M3253609F
SEAT      JZW253609CP
VOLKSWAGEN      7M0253609AA
VOLKSWAGEN      7M0253609AJ
VOLKSWAGEN      7M0253609AP
VOLKSWAGEN      7M0253609AS
VOLKSWAGEN      7M0253609K
VOLKSWAGEN      7M0253609M
VOLKSWAGEN      7M3253609C
VOLKSWAGEN      7M3253609E
VOLKSWAGEN      7M3253609F
VOLKSWAGEN      JZW253609CP
zamienniki:
210541
brak
Klarius Group
FE551A
brak
Klarius Group
FE611K
brak
Klarius Group
FE897P
brak
Klarius Group
210538
brak
Klarius Group
210539
brak
Klarius Group
644.2.001
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 21950 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21950 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.