Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 TDCi (2010.12-2019.06) 95km » 95 11 8040 eberspächer
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii (dxa/cb7, Dxa/ceu) 1.6 Tdci (2010.12-2019.06) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik środkowy 95 11 8040 EBERSPÄCHER

95 11 8040 Tłumik środkowy EBERSPÄCHER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

95 11 8040

producent:

EBERSPÄCHER

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyw środku
JakośćLONGLIFE
Ciężar [kg]6,5
Długość [mm]691
nr EAN4030813086126


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik środkowy 95 11 8040 EBERSPÄCHER

Tłumik układu wydechowego środkowy VW GOLF III, GOLF IV, VENTO 1.9D 08.93-06.02
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1H0.253.409 J
VOLKSWAGEN      1H0.253.409 N

Zastosowanie Tłumik środkowy 95 11 8040 EBERSPÄCHER w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.