Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel SENATOR A (29_) 2.2 E (1984.11-1987.08) 115km » 17046 walker
wybrany samochód: 
Opel Senator A (29_) 2.2 E (1984.11-1987.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 17046 WALKER

17046 Tłumik WALKER
walker 17046
Tłumik 17046
17046
walker 17046 Tłumik
Tłumik 17046 walker
Tłumik 17046 walker
Tłumik 17046 walker
Tłumik 17046 walker

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

17046

producent:

WALKER

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 25261
Długość [mm]810
Ciężar [kg]7,270
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490170460


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 17046 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: VW GOLF III, GOLF IV, VENTO 1.6/1.9D/2.0 11.91-06.02
numery OEM:
VOLKSWAGEN      1H0253409C
VOLKSWAGEN      1H0253409J
VOLKSWAGEN      1H0253409N

Zastosowanie Tłumik 17046 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 17046 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.